AkzoNobel
Touching your life 24/7

Veel mensen kennen de AkzoNobel-merken Flexa, Cetabever en Sikkens. Maar lang niet iedereen weet dat AkzoNobel’s verven, coatings en (voor de afsplitsing van de chemietak) chemicaliën een integraal onderdeel vormen van ons dagelijks leven. We hebben gemerkt dat deze onbekendheid een barrière kan vormen in de voorkeur voor AkzoNobel als potentieel werkgever. Om die reden ontwikkelden we een brochure waarin we, door een jong stel te volgen, laten zien waar en hoe je AkzoNobel gedurende de dag zoal ‘tegenkomt’. Speciale aandacht in deze brochure ook voor AkzoNobel’s Human Cities initiative: een initiatief waarbij AkzoNobel bijdraagt aan de leefbaarheid in steden, nu en in de toekomst.

Van deze brochure is ook een filmversie ontwikkeld, die wordt vertoond op beurzen, bedrijvendagen, enzovoorts en gedeeld wordt op social media. 

Zowel de brochure als de film zijn door meerdere landenvestigingen van AkzoNobel opgepikt en ingezet.

Om ook via social media te laten zien, hoe geïntegreerd AkzoNobel is in het dagelijks leven, ontwikkelden we de zgn. ‘Stuff we make’ uitingen. Deze uitingen worden ook door de eigen medewerkers goed gewaardeerd en gedeeld.