Vektis
Ieder jaar declareren we in Nederland zo’n 40 miljard euro aan zorgkosten. Deze declaraties genereren enorme hoeveelheden data. Vektis, het toonaangevende business intelligence centrum voor de zorg, zet deze data om in waardevolle inzichten voor zorgverzekeraars, zorgaanbieders, overheden, wetenschap en andere partijen. Deze inzichten ondersteunen het hoofddoel: het waarborgen van toegankelijke en betaalbare zorg in Nederland.
Vektis, hoewel een bekende speler in de zorgsector, is nog relatief onbekend als werkgever. Het was tijd om dit te veranderen. Miranda Camu van ViaCamu betrok ons in het EVP-traject. Tijdens meerdere brainstormsessies vroegen we huidige medewerkers naar wat hen aanspreekt in het werken bij Vektis. Ook vroegen we hen wat zij als kernbelofte van Vektis richting potentiële medewerkers zien. Op basis van deze inzichten identificeerden we de belangrijkste kernwaarden van Vektis als werkgever.
Daarna gingen we aan de slag met het maken van content voor arbeidsmarktcommunicatie. We maakten een algemene wervingsvideo en zes testimonialvideo’s, die de kernwaarden weerspiegelen. We maakten foto’s van medewerkers en de prachtige werkomgeving. Daarnaast schreven we alle teksten voor de nieuwe werkenbij-website.
